Khamis, 16 Ogos 2012

16/08/2012 "menghala tol MRR2 ke BENT0NG karak"


 2 gambar kecil yang sempat saya snap di lebuh raya bentong.

Sebaik saja PASUKAN GERAK PANTAS membuat rondaan di tol menghala pantai timur sangat sesak lalu lintas dan keadaan cuaca tidak berapa cantik hujan lebat sehingga membuat jalan basah dan licin akibat tumpahan minyak-minyak di atas jalan sehingga jalan menjadi licin..

Jadi hati-hati la memandu di lebuh raya,banyak agensi-agensi yang membuat pantauan di lebuh raya seperti JABATAN PERTAHANAN AWAM MALAYSIA (JPAM),POLIS DIRAJA MALAYSIA (PDRM),JABATAN PENGANGKUTAN JALAN RAYA (JPJ),dan BOMBA MALAYSIA..

Tidak lupa juga ada sidang-sidang akbar seperti TV1,TV3 dan ASTRO AWANI yang bertapak di GENTING SEPAH tujuan membuat rakaman siaran langsung di tol-tol yang sesak dengan perayaan AIDILFITRI..

Sesiapa yang mahu pulang ke kampung rancang la perjalan dengan baik supaya sampai kedestinasi anda,sekiranya berlaku sebarang yg tidak di ingini talipon la agensi-agensi yang berkenaan di tol-tol tersebut,

3 ulasan:

tirahzairi berkata...

ya Allah semoga semua selamat pulang

Unknown berkata...

hati2 di jalan raya..

Unknown berkata...

Рекомендую=> проститутки нова Одесса xxx5
Милая брюнетка приглашает к себе на несколько часиков отличного время провождения в кровати. можно также выезд Понимаешь, старик, тебе надо держать ухо востро, всякая женщина становится колдуньей, когда захочет.