Rabu, 15 Ogos 2012

"hampa tidak dapat raya tahun ini"Mati ngeri digilis, diseret treler


PASUKAN keselamatan mengusung mayat Muhammad Nazhif yang maut selepas diseret sejauh 50 meter oleh sebuah treler dalam kemalangan di Melaka.

MELAKA – Seorang pelajar menemui ajal dalam keadaan mengerikan apabila dia digilis dan diseret sejauh 50 meter oleh sebuah treler membawa muatan jubin dalam kemalangan di Lebuh Ayer Keroh berhampiran Hospital Pantai di sini kelmarin.
Kejadian pukul 10 malam itu mengakibatkan Muhammad Nazhif Sharif, 17, (gambar) mati di tempat kejadian.
Jurucakap polis berkata, sebelum kejadian, mangsa dalam perjalanan ke pusat bandar untuk membeli baju raya di Ayer Keroh.
“Sejurus tiba di tempat kejadian, motosikal mangsa dipercayai hilang kawalan lalu melanggar belakang sebuah kereta Proton Wira sehingga menyebabkan mangsa terjatuh.
“Pada masa sama, sebuah treler yang berada di belakang menyambar tubuh mangsa lalu diseret sejauh 50 meter sebelum kenderaan berat itu berhenti,” katanya.
Sementara itu, mengimbau semula tragedi itu, rakan mangsa, Ng Kok Leng, 16, berkata, sebelum kejadian dia dan dua rakan termasuk mangsa baru pulang dari sebuah pasar raya.
Katanya, mangsa kemudian mengajak mereka ke Bazar di Taman Cempaka, Peringgit untuk mencari baju raya selepas pakaian di pasar raya itu tidak berkenan di hatinya. Jarak antara dua tempat itu kira-kira lima kilometer.

6 ulasan:

Unknown berkata...

Inallillah..semoga rohnya dicucuri rahmat..

tirahzairi berkata...

Ya Allah...smga siapa yg odw balik selamat...aminnn

dilla.d berkata...

:'O aduuhhhh brhati2 di jalan raya yaa

Unknown berkata...

innalillahiwaiinnailaihirajiun
semoga rohnya berada di dalam golongan org2 yang beriman
al-fatihah

Unknown berkata...

berhati2 di jalan raya.....esp musim perayaan ni...

E'in berkata...

innalillah.. :(